The Streets со одличен пример за онлајн адвертајзинг

Британскиот бенд The Streets најде супер начин да го промовира својот нов (и се уште необјавен) албум “Computers and Blues”. Имајќи ги за целна група тинејџерите и младите, во оваа кампања нормално како и за секој кој сака да и соопшти нешто на оваа целна публика, тие ги искористија социјалните медиуми, одлучувајќи се главниот фокус да го стават на YouTube.

Целата промоција се одвива преку поврзување на видеа, во кои корисникот ја има контролата и одлучува што вокалот на The Streets – Mike Skinner ќе направи следно. На крајот на секое видео на корисникот му се даваат неколку опции за тоа како приказната може да продолжи, па кликот на корисникот го одлучува следното видео кое ќе се отвори. Нема многу да ви објаснувам, и ќе ве оставам да уживате во вашата приказна. Јас сум искрено премногу позитивно изненадена, се надевам дека овој интересен начин на промовирање ќе ви се допадне и на вас.

Првото видео е тука:

на вас е да одлучите како понатаму ќе продолжи приказната 🙂

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: