Coca Cola ја користи технологијата за препознавање на лицa на Facebook

Минатата година во своите летни кампови Coca Cola ја претстави идејата за Like алка, како наједноставно средство за поврзување на офлајн и онлајн светот на камперите. Оваа година, одлучи да го однесе ова поврзување едно ниво повисоко. Наместо да печати алки со RFID кодови и да си создава дополнителни трошоци, Coca Cola одлучи на камперите да им овозможи поврзување со нивните Facebook профили, лајкнување или објавување на фотографии, преку нивните лица.

Тоа беше остварено преку апликацијата FaceLook која Publicis E-dologic ја изработи врз основа на технологијата за препознавање на лица користена на Facebook. Податоците за Facebook профилите на корисниците беа собирани со секоја пријава за кампот, а со тоа се овозможуваше директно поврзување на профилите со системите на FaceLook. Се’ што требаше да направат камперите е да застанат пред еден од многуте FaceLook апарати поставени во кампот, и да одберат што сакаат да споделат.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: