Публиката одбира реклама за Chevrolet

Во јуни минатата година Chevrolet им даде можност на љубителите на овој бренд да ја креираат рекламата која ќе се прикажува на овогодишниот Super Bowl. Темата на рекламите беше „херои на секојдневието“, а на крајот на конкурсот беа пријавени 197 видеа. Земјаќи го Crowdsourcing-от како движечка сила на нивните маркетинг активности, Chevrolet одлучија и изборот на најдобрата реклама, односно рекламата која ќе се прикаже на Super Bowl да ја остават на публиката.

Во соработка со компанијата Mofilm, Chevrolet одбра 35 финалисти и ги постави нивните видеа за гласање на ChevroletRoute66.msn.com. Победничкото видео ќе биде одбрано по пат на споделување. Видеото кое ќе добие најмногу споделувања ќе биде прикажано на овогодинешниот Super Bowl, а корисникот кој ќе направи најмногу споделувања ќе добие парична награда од 10.000 долари.

Crowdsourcing е дефинитивно одличен потег на Chevrolet за зголемување на популарноста и buzz за брендот,останува само да видиме дали публиката ќе го даде својот глас за најдобриот или сепак за најпопуларниот.

 

via Mashable

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: