Билборди на „отклучување“

Со својата последна кампања за комбето Mercedes Viano, Mercedes направи вистински бум во Германија. Кампањата осмислена и изведена од страна на маркетинг агенцијата Lukas Lindemann Rosinski имаше за цел да им се обрати на туристите во Берлин, и да им презентира колку е всушност простран овој модел на Mercedes.

Кампањата ја спроведоа во најпознатата метро станица во Берлин. Најголемиот дел од посетителите при посетите на Берлин избегнуваат да патуваат со нивното возило до самиот центар, најчесто го оставаат во порастеретениот дел од градот, и потоа до центарот патуваат со метро. Знаејќи ја оваа навика на целната група, Mercedes разви посебен тип на билборди кои нудеа нови информации само со отклучување. Билбордите реагираа на сигналот на клуч од возило, и при секое „отклучување“ прикажуваа ново интересно видео кое претставуваше колку е всушност простран Mercedes Viano. Посетителите беа воодушевени, а интересната и смешна содржина на видеата, придонесоа оваа кампања да добие уште повеќе позитивни критики.

Advertisements

5 comments

  1. Придонесе наместо допринесе… ТОП ПОСТче

  2. топ – потоп – најтоп (позајмено од една тинејџерка – пријателка на фејсбук) пост4е (мора со 4че)

    Ива, сакам да пишуваш по 2 пати на ден…нешто као Ива за појадок и пауза.

    и сакам од сега сите да го викаме Сотир Бау Бау Лалевски :)))))
    позз4е (и ова така мора со 4че)

    • Iva

      :))))) Леле ќе се потрудам, ама истото важи и за тебе, почесто постови 😛
      Бау Бау многу фенси звучи :)) Ќе може да се потпишува Сотир две Б со две точки :)))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: