Google ги носи најдобрите реклами на сите времиња во дигиталната ера

Дали најпознатите американски реклами можат да бидат приспособени за дигиталната ера? Одговорот на ова прашање го дава Google, со својот најнов проект Re:brief.

Re:brief има за цел одново да оживее четири неверојатно успешни реклами од шеесетите и седумдесетите, и да ги направи соодветни за денешниот пазар и денешните потрошувачи. Ова го прави во соработка со оригиналните креатори на рекламите, кои даваат свои сугестии и идеи за тоа како пораките кои биле пренесувани со овие четири реклами можат да станат посоцијални и посоодветни за денешно време.

Засега се завршени преработките на легендарната “I’d like to buy the world a Coke” на Coca Cola, и “Drive it like you hate it” на Volvo. И двете преработки имаат одлична социјална компонента, и според мене го доловуваат чувството кое го носат и оригиналите. Како изгледаат овие реклами можете да погледнете тука:

1. Coca Cola

Oригинал:

Процес на преработка:

Преработена верзија:

2. Volvo

Оригинална верзија:

Процес на преработка:

Преработена верзија:

Феноменален проект на Google, се надевам дека нема да се задржат само на овие четири реклами 🙂

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: